maanantai 22. lokakuuta 2012

Kirjamessut lähenee ja hulina alkaa!

Tällä viikolla tuleekin vinkkailtua oikein olan takaa, nyt pongasin Elisa Kirjalta kivan kirjamessukamppiksen, palvelussa nimittäin julkistetaan joka päivä uusi alekirja, jonka saa lunastaa omakseen 3,90 eur hintaan. Minä jo menin sortumaan Kay Scarpettan seikkailuihin, koska onhan se nyt hyvä varoiksi ladata puhelimensakin täyteen kirjoja, jos kirjat nyt muuten sattuisivat loppumaan kesken... 

Sivuilta löysin myös Millainen lukija olet -testin, joka läpi kliksuttelemalla saa lahjaksi e-kirjan. Minä olen Eppu Nuotio ja sain palkaksi Riikka Pulkkisen kirjan Totta. Kirjakasat - virtuaaliset ja paperiset  - ne vaan kasvaa!

5 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiva jos vinkistä on hyötyä. Minun piti ainakin klikkailla se Scarpetta itselleni kun oli tarjolla niin kivaan hintaan.

      Poista
  2. Pakko mennä kokeilemaan itsekin... :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi höh, en ole Eppu Nuotio vaan Leena Lehtolainen. Ei tullut Totta sitten... :D

      Poista
    2. No pöh. Leena Lehtolainen olisi ollut ehkä enemmän minun makuuni, mutta olen silti tyytyväinen Tottaan. Mutta hauskaa oli! Ja kirja!

      Poista